Saturday, July 31, 2010

'दशगजा' मा देखिएको दृश्य

काठमाण्डौ, १४ साउन- हातमा पाच बर्षदेखि सर्टिफिकेट भएर पनि बेरोजगार बस्न बाध्य भएको एक युवकको विदेशिने बाध्यता, अमेरिका बसोबासको लागि भिसा पाएर भुटानी शरणर्थीले आफ्नो प्रेमीलाई छोड्नु परेको व्यथा आफ्नै देशको सिमानमा रहेर पनि नेपाली हुन नपाएका व्यक्तिहरूको कथा भारतद्धारा देशका विभिन्न स्थानमा मिचिएको सिमानको यथार्थ कथालाई समेटेर नवल खडकाले निर्माण गरेको चलचित्र 'दशगजा' मा यस्ता धेरै गम्भीर बिषय उठन गरिएको जुन हाल सम्म कुनै पनि नेपाली चलचित्रमा उठान गरिएको छैन्

राष्ट्रबाधको मुद्धा त्यसमाथि पनि दक्षिणी छिमेकी मुलुक भारतले नेपालका ५४ स्थानका विभिन्न सिमानामा मिचेको १ लाख १२ हजार हेक्टर जमिन, सिमानामा रहेका नेपालीहरूमाथि भारतीय सुरक्षा बल एसएसबीको ज्यादतीलाई समेटेर बनाईएको २ घण्टा २१ मिनेट लामो यस चलचित्रमा बिषय बस्तु जसरी प्रस्तुत हुनु पर्ने हो त्यसरी भने प्रयोग भएको छैन् । चलचित्रको पहिलो भाग हेर्न जति मज्जा आउछ दोस्रो भागमा दर्शकलाई पट्यार लाग्न सक्छ । दयाराम दाहालले निर्देशन गरेको यस चलचित्रमा राजेश हमाल, नवल खडका, रञ्जिता गुरूङ, सुभद्रा अधिकारीको भूमिका राम्रै भएतापनि प्रस्तुत कर्ता नवल खडकाको भद्दा शरिरले दर्शकलाई खिन्न बनाएको महसुस हुन्छ ।

चलचित्रको पहिलो भाग हेर्न लायक भएतापनि अन्य चलचित्रमा झै निर्देशक दयाराम दाहालले यस चलचित्रमा स-साना कुरामा ध्यान नपुर्‍याउदा फेरी उनी एक पटक निर्देशनमा चुकेको महसुस हुन्छ । जस्तै 'गौशाला प्रहरी प्रभागमा कार्यरत इन्सपेक्टर गोपाल (निखिल उप्रेती) कमलपोखरी प्रहरी प्रभागको भ्यानमा चढेर हिड्नु राजनीतिक कारणबस तर्राईमा सरूवा भएको गोपालले एकै छिनमा पूर्वको बेलडागी शरणर्थी शिविरमा अपराधी पक्रन पुग्नु एकै छिनमा नवलपरासीको सुस्तामा खटिएको दृश्यमा दर्शकलाई ठग्न खोजिएको ' जवकी यथार्थमा कुनै एक स्थानको प्रहरी निरिक्षकले अन्त कतैको मुद्धा, हेर्दैन । तर चलचित्रमा १२ घण्टा लगाएर सुस्ता र बेलडागी पुगिने दुरी निखिल उप्रेतीले प्रहरी भ्यानमा छिन-छिनमा आवत जावत गरेको पाईन्छ जुन कुरामा निर्देशक दाहाल निकै नराम्ररी चुकेका छन् ।

नेपाली नेताहरूको यथार्त चित्रण गरिएको चलचित्र दशगजामा सत्ता टिकाउनका लागि भारतलाई रिझाएको दृश्य यथार्थपरक रहेको छ तर कतिपय स्थानमा चलचित्रमा दुई देशको कुटनीतिक मर्यादालाई विर्सिएर संवादहरू प्रयोग गरिएका छन् । यध्पी सो स्थानमा दर्शकले ताली भने बजाउन छाडदैनन् । कुनै मन्दिरको पुजारी परिवर्तन गर्न पनि भारताको अनुमति लिने नेपाली नेताहरूको चरित्रलाई दशगजाले राम्ररी प्रस्तुत गरेको जसलाई कलाकार रमेश बुढाथोकीले राम्ररी निर्वाह गरेका छन्

पूर्वको भोजपुर र खोटाङ सिमानामा निर्माण गर्न लागिएको २५ तल्ले टयाम्के टावरको निर्माणार्थ बिहिबार गोपीकृष्ण हलमा आयोजना गरिएको च्यारिटी शो मा उपस्थित झण्डै १२ सय दर्शकहरूले दशगजामा उठाएको राष्ट्रबाद प्रति जोडदार ताली पिटे । विभिन्न पत्रपत्रिका, समाचार तथा लेखहरूमा आएको तथ्यहरूलाई आधारमा बनाएर गोल्डेन आई मुभिजको ब्यानरमा निर्माण गरिएको यस चलचित्रको कथा अनुसारको सांगितिक पक्ष र नृत्य पक्ष ठिकै मान्न सकिन्छ । छायाकार बिष्णु कल्पितले राम्रो छायाकंन गर्न सकेपनि कही-कही सवजेटको अनुहारमा घाम टल्कन गई अनुहार रातो भएको देखिन्छ ।

आन्तरिक शरणार्थी र बाहृय शरणार्थीको कथालाई प्रस्तुत गर्न खोजिएतपानि चलचित्रमा सिमा समस्या र १८ बर्षदेखि नेपालमा बस्दै आएका भुटानी शरणार्थीको कथालाई राम्ररी बगाउन नसक्दा चलचित्रमा दर्शकले खल्लोपन महसुस गर्न सक्छन् ।
कुनै पनि विदेशी चलचित्रको नक्कल नगरिएको यस चलचित्रमा राष्ट्रबादको मुद्दा जसरी उठान गरिएको छ सोही अनुसारको डाइलगको भने कमी पाइन्छ । यध्पी चलचित्रको कुनै स्थानमा राजनीतिक दलको आडमा प्रहरी निरिक्षक बनेका निखिललाई एक खलपात्रले बर्दी उतार्ने चेतावनीको दिए पछी निखिलले दिएको जवाफ भने निकै राम्रो छ यध्पी यौनकर्मी महिलाप्रति अन्यथा नलागेको खण्डमा । यो कुनै कोठीमा बस्ने बेश्याको साडी हैन, जुन तेरो इशारमा उतारिन्छ । यो सम्बद निखिले बोल्दा दर्शक धेरैले तालीको पर्रा छुटाउन छाडदैनन् । यध्पी चलचित्रको पहिलो भाग राम्रो र दोस्रो भाग त्यति राम्रो नभएकाले यस चलचित्रलाई एक सयमा ५० नम्बर दिदा कुनै फरक पर्दैन । विशुद्ध नेपाली पारामा कहिबाट नचोरिकन बनाइएको दशगजा हेर्न जाने दर्शकको पैसा पहिलो भाग हेर्दै असुलिन्छ ।

पैसा मात्र खर्च गरेर सस्तो सन्देश बोकेर बनाएका अन्य चलचित्रलाई यस चलचित्रले केही हदसम्म मात खुवाईदिनसक्छ । यध्पी दर्शकलले चलचित्रमा सोचे अनुसारको प्रस्तुती नपाएतापनि सारा नेपालीले भने एक पटक यो चलचित्र हेर्ने पर्ने हुन्छ ।

No comments:

Post a Comment